12 July 2013

Солени мъфини със сирене - cheese muffins

Лесни и сравнително бързи солени мъфини със сирене. Рецептата е отворена за модификация и освен, че спазих препоръките на автора на рецептата, добавих и моите промени. Не чакайте събота и неделя за да ги приготвите. Заслужават си да бъдат поднесени по всяко време на закуска, с чай или кафе.

 Адаптирах тази рецепта.

Солени мъфини със сирене
за 15 нормални мъфина

за мъфините:
3 яйца
1 ч.ч кисело мляко
1 ч.ч олио (аз ползвах 1/2 ч.ч )
около 200 грама натрошено сирене
1 кафена лъжичка сода бикарбонат (угасена в кисело мляко или 1 с.л лимонов сок)
1/2 връзка копър - аз не съм слагала
3 ч.ч брашно
сол - по желание
маслини - по желание

за поръсване:
черен сусам,
нигела,
чубрица

Включете фурната на 180 градуса.
Всички продукти без брашното се смесват. Аз пропуснах копъра. Добавя се брашното и се получава леко гъсто тесто. Според автора на рецептата се получават 10 мъфина, при мен се получиха 15.
В една част от сместа добавих нарязани маслини, мъфините с маслини поръсих с чубрица (харесва ми на вкус и комбинацията ми допадна), а останалите мъфини поръсих или с нигела, или с черен сусам. Мъфините се пекат до готовност при мен бяха необходими около 40 минути.





4 comments:

  1. Със сигурност са подходящи за всяка минута от денонощието. Много ги обичам.А снимките ти са страхотни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, че се отби Мъхче. Много са вкусни мъфините. Аз не мога да публикувам коментари под твоята последна публикация...:(

      Delete
  2. Привет и хубав ден от мен ! Аз съм Дани и незнайно как покрай една игра попаднах в това красиво и вкусно блогче :) Снимките ти са прекрасни ! Рецептите - вкусни !
    Ако желаеш да се опознаем , погледни при мен , включила съм те в една игра предизвикателство :)
    С поздрав !

    ReplyDelete
  3. http://gogolina-gogolina.blogspot.com.es/2013/07 ето тук :
    Пропуснах май да посоча адрес :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...