16 July 2012

Лятно болеро на една кука - summer bolero

Привет, привет :)
Минавам набързо да пусна схемата на едно болеро :) Кратка съм, извинявам се, но в момента обработвам снимки от 3(три!) сватби. Скоро ще съм тук обещавам. Приговила съм ви изненади - плетиво и рецепти :-)))
Болерото беше оплетено за няколко дни. Последният момент разбрах, че нямам наметало за една от сватбите на която присъствах и обикаляйки из магазините не можах да намеря нищо подходящо. Реших, че имам време да спретна едно лятно болеро и наистина се получи много бързо :) Преждата е черна - 120 грама памучна прежда :) куката с която плетох е номер 1.5.
Схемата е от тук .

Приятно плетене :)

12 comments:

  1. Eлегантен разкош! Харесва ми повече от оригиналът. Обещала си ми и глава ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не съм забравила :-) Ще ме видиш :)

      Delete
    2. И главата разкошна, и тя ...

      Delete
    3. :)))) Благодаря ти, ще ме умориш...

      Delete
  2. Страшна си, Мащерке!
    Незнам какви са ти куките, но ръцете са ти златни!;)
    Поздравления! И хубава вечер!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти Мъх :) Приятни почивни дни :)

      Delete
  3. Страхотно болеро си направила,много ефирно и кокетно,браво!

    ReplyDelete
  4. Красиво, нежно, стилно! Поздравления! :)

    ReplyDelete
  5. Кпйто може, го може:)Прекрасно е!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...