04 April 2009

Асиметричен пуловер

Чудейки се какво да си оплета след тежката и мъчителна сесия попаднах на хубав асиметричен пуловер тук реших, че ще си го имам :-)
Та след като запретнах ръкави вече е готов...

Плетката не е сложна, но пък ефектна в комбинация с дебели куки и достатъчно плътна прежда.

Първи ред: 2 бримки изплетени лицево, 1 наметка, 2 бримки изплетени заедно с наклон наляво - така до края на реда
втори ред: изплетените на предния ред заедно бримки се плетат (от двете бримки изплетени заедно се получава една бримка която се изплита опаково), 1 наметка, 2 броя бримки изплетени опаково. Това е !

Размерите по модела са следните:


Облечен изглежда така:




15 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Този е доста еластичен...1:1 също става

    http://drythymebg.blogspot.com/2009/02/blog-post_24.html

    ReplyDelete
  3. а на кафявата шапка прехвърляне значи : 3 бримки минават отпред, наляво и 3 отзад надясно. нали?
    или промушваме 2-рите 3 бримки ПРЕЗ първите 3 бр.?

    ReplyDelete
  4. Отпред и отзад е премятането. Не се прекарват ПРЕЗ.
    Успех .

    ReplyDelete
  5. Този модел много ми харесва!

    ReplyDelete
  6. Бих искала пак да видя снимката на облечения пуловер, но не ми се отваря вече...

    ReplyDelete
  7. За съжаление беше изтрита поради техническа грешка, за което се извинявам. Не мога да я намеря, но ако успея да я снимам в най-скоро време ще ви я покажа.

    ReplyDelete
  8. А отляво, първите редове, преди да започнем да наддаваме за "ръкава", наистина ли са само 20см.?

    ReplyDelete
  9. Да при мен е точно 20 см, но ако искаш можеш да го направиш и повече. Зависи колко дълго го искаш. При мен тези 20 см като обърна пуловера да го нося странично ми стигат до колана на панталона.

    ReplyDelete
  10. А може ли само да ми кажете колко сте висока? На мен това ще ми е първата по-сериозна плетка и ми е малко трудно да си го представя без да гледам онази снимка в облечения вариант...

    ReplyDelete
  11. 1.70, Успех с плетенето.

    ReplyDelete
  12. Благодаря много за отзивчивостта! :)

    ReplyDelete
  13. Здравейте. Много ми харесва пуловера и искам да го изплета. Бихте ли ми обяснили кое с кое се съединява или всъщност трябва да изплета две еднакви парчета. Благодаря предварително.

    ReplyDelete
  14. @Anonymous

    Парчетата са еднакви. Съединяват се лесно т.като са еднакви. Като ги изплетеш и ще видиш :) Получават се две парчета като на снимката която съм показала.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...